Minisemester

rosor

Efter att ha besökt tandläkaren och fått fixat den tand som jag så olyckligt bet sönder förra veckan när jag skulle smaka på mina hemrostade kikärtor, bestämmer jag mig för att njuta av den sensommarvarma dagen en liten stund extra.

indiskmat

För mig, som alltid tar med hemlagat till jobbet, känns det alltid som en lyx att ”äta ute”. Sagt och gjort, det blir ”dagens” på en Indisk restaurang – och vips förflyttas jag till andra breddgrader! Poppadums och  buffé med både köttsligt och vegetariskt – härligt! Jag äter tills magen står i fyra hörn.

trädstam

Avslutar min tvåtimmars minisemester med att promenera i sakta mak till bilen som jag parkerat lite i utkanten, strax bortanför Stadsparken.

parkfontän

Kommentarer
Postat av: Elisabete

Underbara bilder!
Nu blir jag hungrig igen ..-))

Postat av: Ylva

Vad otur du hade som bet sönder en tand när du smakade de nyrostade kikärterna. Det måste ha gjort ont! Tur att det är fixat nu.
Maten såg helsmarrig ut! Fina bilder dessutom.

2006-09-13 @ 16:30:35
Postat av: Tina

jag säger då det. Du har visst också fått reklam ^^, HEHE

2006-09-13 @ 22:33:53
URL: http://modernfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback