Cathrine Schück - kostrådgivare med koll på GI

Cathrine_Schuck

Texten var klar, rubriken var satt - och någonstans gick det fruktansvärt fel; HELA inlägget raderades när jag tryckte på "ignition". Väck! Puts väck! Ambitiöst skrivet om Mme Schück och hennes kunskap om GI.

Luften gick  ur bloggerskan, och sedan passerade veckorna snabbt. Och i kväll HINNER jag helt enkelt inte återskapa inlägget. Men en bild på Cathrine visar jag gärna. Vissa är fotogenique om de så bara ställer upp helt hastigt för en plåtning - se bara bilden ovan!

Nu stundar ledighet och Italienvistelse. Väl hemkommen skall jag försöka inspirera igen. Komma med intressant läsning om vad man kan finna i de italienska köken kring Gardasjön.

Ci vediamo!

Läs mer om Cathrine Schück på hennes
hemsida.


Kommentarer
Postat av: Granne Annika

Vi väntar, väntar och väntar på vidare recept/recensioner från er resa.........jumjum =o)

2008-06-17 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback